Jak sobie radzić z jesiennym smutkiem?

JAK  SOBIE  RADZIĆ
Z  JESIENNYM  SMUTKIEM?

Jesiennej  chandrze  w  codziennym  życiu  możesz  spróbować  stawić  czoła  na  różne  sposoby. Podpowiadam  na  czym  mogą  one  polegać.

– UTRZYMUJ  KONTAKT  Z  LUDŹMI  –  porozmawiaj  z  kimś  z  rodziny, przyjacielem,  sąsiadem. Możesz  to  zrobić  także  przez  telefon  –  w  dobie  pandemii  to  bezpieczniejsze.

– SPACER  TO  PODSTAWA  (nawet  w  maseczce).  Pozwoli  Ci  poprawić  humor. Chwila  odpoczynku  na  ławeczce, wystawienie  twarzy  do  słońca  sprawi, że  w  Twoim  organizmie  w  naturalny  sposób  wytworzy  się  witamina  D3  –  niezbędna  do  utrzymania  zdrowia  i  dobrego  nastroju. Przy  niepogodzie – spacer  zawsze  jest  energetyzujący.

– TRENUJ  POZYTYWNE  NASTAWIENIE  DO  ŻYCIA  –  codziennie  zrób  dla  siebie  coś  miłego, coś  co  lubisz: obejrzyj  film, przeczytaj  książkę,  weź  aromatyczną  kąpiel… Zrób  to  bez  poczucia  winy, że  powinieneś  w  tym  czasie  robić  coś  ze  swoich  codziennych  obowiązków. Unikaj  złych  myśli   –  jeśli  się  pojawią, zajmij  się  czymś, naucz  się  je  kontrolować. Mów  do  siebie  dobre  słowa, doceniaj  siebie  i  nagradzaj. Wiedz, że  złe  chwile,  podobnie  jak  pory  roku – mijają.

– PROFILAKTYKA  MUZYCZNA  też  może  Ci  pomóc.  Zachęcam  Cię  do  regularnego śledzenia  tej  strony. Znajdziesz  tu  bowiem  podpowiedź, jak  wykorzystać  dla  zdrowia  Twojego  i  Twoich  najbliższych  szeroko  rozumianą  muzykę. Zapraszam  Cię  do  poznania  tych  działań, które  każdego  dnia  mogą  poprawić  Twój  nastrój, Twoją  kondycję  fizyczną, Twoje  szeroko  rozumiane  zdrowie  psychofizyczne.