Starszy Wiek Szkolny
-
diagnoza dzieci i młodzieży do 19 r.ż. obejmująca ustalanie przyczyn trudności dydaktycznych, wychowawczych oraz specyficznych trudności w uczeniu się
-
praca postdiagnostyczna (pedagogiczna)
-
terapie grupowe – w szczególności dla uczniów ze stwierdzonymi zaburzeniami dyslektycznymi
-
konsultacje indywidualne dla rodziców i dzieci – ukierunkowujące pracę samokształceniową nad zdiagnozowanymi trudnościami (dysortografia, dysgrafia)
-
zajęcia z profilaktyki muzycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym (min. grupy integracyjne), uczniów szkół podstawowych, nauczycieli i rodziców
-
warsztaty z twórczego myślenia (szkoły podstawowe)
-
warsztaty dla nauczycieli, w szczególności dotyczące specyficznych potrzeb edukacyjnych (lub inne – zależnie od potrzeb)
-
orzecznictwo, opiniowanie
-
praca z rodzicem (indywidualne konsultacje, zebrania dla rodziców dzieci objętych terapią)
-
współpraca z pedagogami, polonistami, nauczycielami i wychowawcami
– praca postdiagnostyczna (psychologiczna)
-
terapia indywidualna i grupowa dzieci i młodzieży
-
terapia rodzin
-
zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
W ramach specyfiki pracy w dziale „Starszy wiek szkolny” prowadzone są następujące zajęcia grupowe: (wspólnie przez mgr Gurgoń i mgr Majorek)
-
-
integracyjne (na zapotrzebowanie wychowawców)
-
socjoterapeutyczne
-
dotyczące: technik efektywnego uczenia się uzależnień, zachowań agresywnych dzieci i młodzieży, komunikacji interpersonalnej
-